Shakespeare deia en el seu Conte d’hivern que “la prosperitat és el vincle
de l’amor”, contradient aquella creença popular que quan hi ha amor res més és
necessari.
Així ho han entès els que han creat una aplicació mòbil, de nom Luxy,
específicament destinada als que, pel motiu que sigui, no aconsegueixen trobar
parella. Una nova plataforma de contactes com les que ja existeixen, pensareu;
però no, més enllà de les tradicionals i obsoletes agències matrimonials o les
publicitades Meetic o e-darling, aquesta aplicació té una característica que la
fa diferent i exclusiva: s’adreça a aquella població d’excepció que, bé per la
seva riquesa, bé pel seu glamur o bé
per la seva popularitat (bé per tot plegat), es troba molt més amunt dels
afanys i les necessitats de la resta de mortals que conformem la nostra vulgar societat.
Així, els de Luxy anuncien que la seva aplicació –només a l’abast de l’1%
de la població mundial– es pot descarregar tant de l’App store com del Google
play, i que la seva finalitat essencial és la de posar en contacte la crème de la crème de rics i famosos –i,
afegiria, de guapes, si faig cas de les seves campanyes publicitàries–, per tal
de construir unes parelles perfectes, basades en els gustos refinats, el luxe i,
potser fins i tot, en l’exhibicionisme en el paper couché.
Superant qualsevol test de compatibilitat psicològica, es tracta de crear
un perfil amb fotografia, identificació i dades rellevants. No m’ha quedat clar
si cal introduir-hi els zeros a la dreta que apareixen en els extractes
bancaris –o les mesures 90-60-90 de les senyores–, però allò que sí cal definir,
mitjançant uns logotips estratègicament col·locats, és un rànquing de les
marques preferides, per tal de crear allò de la comunicació i del feeling més immediat . És evident que no
és el mateix que siguis fan de Ferrari, de Chanel i de Rolex, o que et piris
per Audi, Vuitton i Bulgari.
En fi, ja ho sabeu, per conèixer els més exitosos i atractius empresaris,
esportistes d’elit, reines de bellesa, actors o models, cal provar Luxy,
recordant però que l’amor és etern mentre dura... i que el luxe és un tema de
diners, però l’elegància és una qüestió d’educació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada