13 d’oct. 2014

Rics i famosos a la cerca de l'amor 13-10-2014 El Periòdic d'Andorra - La finestra oberta


Shakespeare deia en el seu Conte d’hivern que “la prosperitat és el vincle de l’amor”, contradient aquella creença popular que quan hi ha amor res més és necessari.
Així ho han entès els que han creat una aplicació mòbil, de nom Luxy, específicament destinada als que, pel motiu que sigui, no aconsegueixen trobar parella. Una nova plataforma de contactes com les que ja existeixen, pensareu; però no, més enllà de les tradicionals i obsoletes agències matrimonials o les publicitades Meetic o e-darling, aquesta aplicació té una característica que la fa diferent i exclusiva: s’adreça a aquella població d’excepció que, bé per la seva riquesa, bé pel seu glamur o bé per la seva popularitat (bé per tot plegat), es troba molt més amunt dels afanys i les necessitats de la resta de mortals que conformem la nostra vulgar societat.
Així, els de Luxy anuncien que la seva aplicació –només a l’abast de l’1% de la població mundial– es pot descarregar tant de l’App store com del Google play, i que la seva finalitat essencial és la de posar en contacte la crème de la crème de rics i famosos –i, afegiria, de guapes, si faig cas de les seves campanyes publicitàries–, per tal de construir unes parelles perfectes, basades en els gustos refinats, el luxe i, potser fins i tot, en l’exhibicionisme en el paper couché.
Superant qualsevol test de compatibilitat psicològica, es tracta de crear un perfil amb fotografia, identificació i dades rellevants. No m’ha quedat clar si cal introduir-hi els zeros a la dreta que apareixen en els extractes bancaris –o les mesures 90-60-90 de les senyores–, però allò que sí cal definir, mitjançant uns logotips estratègicament col·locats, és un rànquing de les marques preferides, per tal de crear allò de la comunicació i del feeling més immediat . És evident que no és el mateix que siguis fan de Ferrari, de Chanel i de Rolex, o que et piris per Audi, Vuitton i Bulgari.

En fi, ja ho sabeu, per conèixer els més exitosos i atractius empresaris, esportistes d’elit, reines de bellesa, actors o models, cal provar Luxy, recordant però que l’amor és etern mentre dura... i que el luxe és un tema de diners, però l’elegància és una qüestió d’educació.